19 jun 2024, 21:15
MartinNordic, jeg så ikke dit indlæg før mit blev færdigt små 2 timer senere. Tror siden må have været "klar" og jeg har set noget fodbold og fuldt op på mit Norlys-TV2 Norge-EM-sending-projekt
. Signal væk ved: optakt, selve kamp, nedtakt og opsamling af dagen derefter fuld signal. Tror ikke der er mere at hente her.
Mit "ja det ville være fint" var faktisk til Beckham omkring at det ville være fint hvis Flatpanels ville spørge Norlys - lidt mere vægt her. Læser i med Flatpanels
.
Norlyskanalen er faktisk eneste med 25 Hz tror jeg.
Jeg har en anden observation omkring mine DR1 og DR2 kanaler: opdaget 3 lodrette svage lyse linjer med ens mellemrum, ses kun ved mørkere baggrund. Ikke set på andre kanaler og set på 2 tv så ikke tv specifikt. Har forsøgt at rode lidt med kabler. Ser andre Norlys-kunder det?
Mit "ja det ville være fint" var faktisk til Beckham omkring at det ville være fint hvis Flatpanels ville spørge Norlys - lidt mere vægt her. Læser i med Flatpanels
Norlyskanalen er faktisk eneste med 25 Hz tror jeg.
Jeg har en anden observation omkring mine DR1 og DR2 kanaler: opdaget 3 lodrette svage lyse linjer med ens mellemrum, ses kun ved mørkere baggrund. Ikke set på andre kanaler og set på 2 tv så ikke tv specifikt. Har forsøgt at rode lidt med kabler. Ser andre Norlys-kunder det?