Læs venligst retningslinjerne for brug af forummet her eller få hjælp til anvendelsen af forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af RigVader
Søgning synes at være udfordret . Der dukker ikke noget søgefeldt om i Brave browser og oplever også at krydset til at lukke det søgevinduet, ikke kan ses (både Brave og Chrome).
Brugeravatar
Af Radiomanden
Søgevinduet lukker når der klikkes på det øverste til højre hvor krydset ville være, det lukker også når der klikkes et sted på skærmen. (Chrome).
Brugeravatar
Af Naiera
Da jeg klikkede ind i tråden lige nu sprang den til det nyeste indlæg :)
Brugeravatar
Af Radiomanden
Det har altid været sådan, nyeste indlæg (faldende).
Brugeravatar
Af Naiera
Men det har ikke virket siden opdateringen, og det virkede heller ikke denne gang…
Brugeravatar
Af Radiomanden
Kom direkte til dit indlæg da jeg åbnede tråden.
Brugeravatar
Af Naiera
Jeg kom ikke direkte til dit da jeg åbnede tråden denne gang.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Det kan ændres i kontrolpanelet/Boardindstillinger.
Brugeravatar
Af Naiera
Nej, det kan det ikke.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Noget må være indstillet forkert hos dig, har altid her på forummet kommet til seneste indlæg når en tråd åbnes, det stemmer også med indstillingerne.
Brugeravatar
Af Naiera
Som sædvanligt fatter du ikke hvad de snakkes om.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Vi har her til morgen rettet i logikken så:
- Forumbrugere der er logget ind: Sendes til nyeste ulæste indlæg i tråden (vil være første indlæg, hvis man ikke før har været inde i tråden). Ellers sidste indlæg, hvis man allerede har læst alle indlæg
- Forumbrugere der ikke er logget ind: Sendes til første side i forumtråden

Det skulle gerne virke sådan her uanset om man kigger på seneste forumindlæg på forsiden af Flatpanels, seneste indlæg-siden i selve forum, eller forumoversigterne (f.eks. 'TV-skærme' eller 'Blu-ray / DVD / HDD-optagere')

Denne logik er uafhængig om man for sin forumbruger har valgt at sortere forumtråde faldende eller stigende.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7