Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Ja, alle med Google TV kan se løbene, men man kan se noget ekstra med brug af ATV, eller kunne dengang da jeg har glemt hvad det nye var, måske alle kan det nu… så delayed F 1 fra USA, men virker vist kun ved Live udsendelser…
Nu er der lavet 22 indlæg uden LG C5 er nævnt en eneste gang i en tråd der skal handle om C5. Og I fik også trukket mig med ind i Jeres hyggehjørne.
JornH det du snakker om der ikke kan forklares er 4K HDR på Apple TV mod kun HD på andre platforme. Det var jo derfor du købte ATV til at starte med fordi du gerne vil se F1 i bedste kvalitet. Du skal slappe lidt af med at besøge staden så meget.
https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?sub ... 1741258396
hans123 skrev: 20 okt 2025, 15:30 Øv med mnglende DTS pass

Men det er vel fremtiden

Tak for fin gennemgang
orkin skrev: 20 okt 2025, 16:13 Hej hvor for kan de ikke lave en normalt fjernbetjening og selv lg og har smidt min ude og tak for fin gennemgang
Tak til begge, og jeg vil lige benytte lejligheden til at sige velkommen til Eric Beeckmans, som er vores tredje mand på holdet af TV-anmeldere. Eric er fra Holland, skriver på engelsk og indholdet oversættes til dansk.

Eric har masser erfaring med test af TV-skærme, men denne test af LG C5 er hans første for FlatpanelsHD og Flatpanels, så han skal naturligvis lige ind i rutinen. Det synes jeg, Eric klarer glimrende :)

Jeg svarer lige på de spørgsmål, jeg kan, på Erics vegne.
Rasmus Larsen skrev: 22 okt 2025, 09:16
JornH skrev: 21 okt 2025, 07:35 I skriver den har mange Apps, men hvilke, hvis nogle af de mest normale apps mangler?, kan se på remoten den har Prime bla.
Hej Jørn. Vi forsøger at holde overblik over apps – og skiftende navne – til TV-platforme i Streamingguiden her.
Listen kan opdateres med at der er kommet You See Play på Fire TV.