24 sep 2025, 13:52
De bliver sgu vildere og vildere de bots der. Nu er der oprettet et emne som godt kunne være reel, men stadig uden indhold i tråden.
Radiomanden skrev: ↑24 sep 2025, 15:18 Er sikker på at når Rasmus der det, så vil det blive slettet. HvadSå skriver du en uforståelig besked igen igen. Hvad er der galt med dig?
jesperb-64 skrev: ↑24 sep 2025, 15:53Se nu lige på det du citerer, så vil du kunne se at det eneste der er galt er at der står der hvor der skulle stå ser.Radiomanden skrev: ↑24 sep 2025, 15:18 Er sikker på at når Rasmus der det, så vil det blive slettet. HvadSå skriver du en uforståelig besked igen igen. Hvad er der galt med dig?
G80 skrev: ↑24 sep 2025, 13:52 De bliver sgu vildere og vildere de bots der. Nu er der oprettet et emne som godt kunne være reel, men stadig uden indhold i tråden.Der er indhold i tråden nu.
Radiomanden skrev: ↑24 sep 2025, 11:00 viewtopic.php?f=3&t=55709&view=unreadTak for feedback. Er der et mønster i, hvornår det sker? Sker det f.eks. kun når du klikker ind på indlæg fra "Seneste emner"-listen eller når du klikker gennem forummets sektioner (TV-skærme osv.)?
Har lige lagt mærke til noget som adskiller. de Blå fra de Grå, sidst i URLen på de Blå står der unread, selv om indlæg/tråden er læst.
sokken skrev: ↑24 sep 2025, 16:03 Jeg bruger ikke add blocker.Det er ikke meningen. Den skulle selv hoppe til seneste indlæg. Bruger du "Seneste emner"-listen eller klikker du ind i trådene et andet sted fra?
Jeg synes det er ret belastende at hver gang jeg åbner en tråd så skal jeg scrolle ned for at finde de nye indlæg
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.