Læs venligst retningslinjerne for brug af forummet her eller få hjælp til anvendelsen af forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af G80
De bliver sgu vildere og vildere de bots der. Nu er der oprettet et emne som godt kunne være reel, men stadig uden indhold i tråden.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Er sikker på at når Rasmus der det, så vil det blive slettet.
Af sokken
Jeg bruger ikke add blocker.

Jeg synes det er ret belastende at hver gang jeg åbner en tråd så skal jeg scrolle ned for at finde de nye indlæg
Brugeravatar
Af Radiomanden
Bruger Adblocker, det sparer mig en masse spam mail. For det meste kommes ned direkte til seneste indlæg når en tråd åbnes
Brugeravatar
Af Radiomanden
jesperb-64 skrev: 24 sep 2025, 15:53
Radiomanden skrev: 24 sep 2025, 15:18 Er sikker på at når Rasmus der det, så vil det blive slettet. Hvad
Så skriver du en uforståelig besked igen igen. Hvad er der galt med dig?
Se nu lige på det du citerer, så vil du kunne se at det eneste der er galt er at der står der hvor der skulle stå ser.
Brugeravatar
Af Radiomanden
G80 skrev: 24 sep 2025, 13:52 De bliver sgu vildere og vildere de bots der. Nu er der oprettet et emne som godt kunne være reel, men stadig uden indhold i tråden.
Der er indhold i tråden nu.
Af G80
Ja og botten hedder aruz som vil sælge defekt TV som et virkende TV. Den hopper jeg ikke på du. Hva siger du kabel guy?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Radiomanden skrev: 24 sep 2025, 11:00 viewtopic.php?f=3&t=55709&view=unread

Har lige lagt mærke til noget som adskiller. de Blå fra de Grå, sidst i URLen på de Blå står der unread, selv om indlæg/tråden er læst.
Tak for feedback. Er der et mønster i, hvornår det sker? Sker det f.eks. kun når du klikker ind på indlæg fra "Seneste emner"-listen eller når du klikker gennem forummets sektioner (TV-skærme osv.)?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
sokken skrev: 24 sep 2025, 16:03 Jeg bruger ikke add blocker.

Jeg synes det er ret belastende at hver gang jeg åbner en tråd så skal jeg scrolle ned for at finde de nye indlæg
Det er ikke meningen. Den skulle selv hoppe til seneste indlæg. Bruger du "Seneste emner"-listen eller klikker du ind i trådene et andet sted fra?
Af hopgreve
Hej
Mit Log-in holder ca 2-4 timer
Sidder med en Asus computer , med Microsoft edge. Så vil jeg se senere om jeg stadig er logget ind.
MVH
Af hopgreve
Hej..Vil lige tilføje , at jeg lukker ikke siden ned i løbet af dagen. Har nogle standard sider der åbner når jeg tænder computeren. Så siden er åben hele tiden , men selvfølgelig er jeg ikke inde på den hele tiden..Bare til info
MVH
Brugeravatar
Af Radiomanden
Det var ikke nødvendigt at logge ind i dag da jeg åbnede forummet, det har holdt siden i går eftermiddag, mon det fortsætter.?
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7