Læs venligst retningslinjerne for brug af forummet her eller få hjælp til anvendelsen af forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JLPFLD
Der er ikke så meget aktivitet i forumet, så der er intet, der generer mig. Hverken ja- eller nej-tak-knapper, sidste eller første emne. For min skyld kunne forumet være plain text.

Men jeg forstår at nogen går meget op i det.
Af sokken
Rasmus Larsen skrev: 25 sep 2025, 07:51
sokken skrev: 24 sep 2025, 16:03 Jeg bruger ikke add blocker.

Jeg synes det er ret belastende at hver gang jeg åbner en tråd så skal jeg scrolle ned for at finde de nye indlæg
Det er ikke meningen. Den skulle selv hoppe til seneste indlæg. Bruger du "Seneste emner"-listen eller klikker du ind i trådene et andet sted fra?
Jeg bruger seneste indlæg.
Tråde bliver heller ikke grå når jeg har læst dem.
Det er fra mobil og jeg bruger Brave browser men har også prøvet Chrome uden held
Brugeravatar
Af Radiomanden
Ja det er underordnet om det er telefon eller PC der bruges, det er kun nogle emner der bliver Grå, nogen kun når der er skrevet i tråden andre slet ikke.
Med hensyn til nye indlæg så er det ikke altid der gås til seneste.
Med hensyn til log in, så har det holdt siden i går eftermiddags.
Af hopgreve
Hej
Ja så måtte jeg logge ind igen..Har ikke været på computeren siden i eftermiddag , så den var gået i dvale , har altså ikke været slukket.
MVH
Brugeravatar
Af Radiomanden
Jeg måtte også logge ind for at svare i tråden, så log in blev kun holdt i lidt over et døgn. PC aldrig slukket, kun i dvale.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Der kommer en del spam ind efter opgraderingen.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Hvad med de tråde der er læst og e.v.t. skrevet i som stadig markeres som ulæst (Blå).
Denne tråd blev kun Grå efter der skrives i den, det var ikke nok at læse nye indlæg.
Af JornH
Jeg logger ind automatisk hver dag, virker som normalt… men forbliver ikke logget ind.
Af JornH
Radiomanden, har bliver tråde grå hvis man ser dem, men kun når jeg logger ind, plejer bare læse her uden at være logget ind…
Brugeravatar
Af Radiomanden
Ja der er også noget der som ikke er 100% stabilt endnu, skulle dog ikke logge ind her til morgen, det blev husket fra i går.
Det er ikke alle tråde der skifter fra Blå til Grå når de er læst.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Radiomanden skrev: 01 okt 2025, 09:27 Hvad med de tråde der er læst og e.v.t. skrevet i som stadig markeres som ulæst (Blå).
Denne tråd blev kun Grå efter der skrives i den, det var ikke nok at læse nye indlæg.
Vi har ikke identificeret fejlen endnu, men vi mistænker, at det relaterer sig til login-problemet (som vi forhåbentlig har løst nu).
Brugeravatar
Af Radiomanden
Læste i den først, den forblev Blå, nu skifter den til Grå. Ja, det gjorde den.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7