Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Tooba
Jeg har for sjov købt en Ottocast Play2Video Pro på AliExpress til kr 370, som jeg kan bruge i min elbil og dermed få mulighed for at se Netflix og YouTube, når jeg lader. Den har pre-installeret en håndfuld apps, og jeg kan logge ind med mine eksisterende abonnementer. Det virker fint (selv om den er langsom ift. mit AppleTV).

Men den giver også mulighed for IPTV, og nu er jeg bare nysgerrig på om jeg kan se DR og TV2? Kanalerne er jo gratis.

Jeg mindes, at i 0'erne og 10'erne (før streaming rigtig kom i gang), købte vi alle mulige ulovlige ting, så vi kunne se film på PC'en og mediecenteret. Det er ikke det, jeg leder efter. Det kunne bare være sjovt hvis man kunne få DR og TV2.

På det vedhæftede billede kan I se, hvad den beder om. Er der nogen forslag?

Torben
Tølløse
Vedhæftede filer
IPTV.jpg
IPTV.jpg (80.6 KiB) Vist 6264 gange
Brugeravatar
Af Naiera
TV2 er da ikke gratis?
Brugeravatar
Af Radiomanden
TV2 Play kræver abonnement, det gør Viaplay, Netflix og andre ligeledes, Der kan ses DRTV hvis den kan installeres. Det kan den i nok ikke, da der i beskrivelsen af enheden står.

Produktet tilbyder integrerede applikationer såsom YouTube og Netflix, hvilket giver nem adgang til yndlingsvideoindhold, når du rejser (bemærk: der er ingen mulighed for at downloade andre applikationer). Der står ikke noget om Chromecast mulighed.
https://www.iphonehus.dk/ottocast-ca400 ... vHEALw_wcB