Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Kender i More TV? Der har jeg TV2 Norge og NRK 2, som YS ikke vil give adgang til.
Eller rettere sagt, havde da More TV gik ned da strømmen forsvandt det, jeg må have skrevet til dem, men ser ikke de norske mere…
Har ikke haft YS de seneste 4 år, men derudover har jeg haft det i over 30 år, har aldrig set at NRK 2 har været i deres udbud.
Pressemeddelelsen vedr. TV 2 Norge: https://www.mynewsdesk.com/dk/yousee/pr ... -tv-812811

Kanalen ligger på 530 MHz hos mig (DVB-C). Den er krypteret og jeg kan ikke tilvælge den nogen steder, så jeg kan ikke få adgang til den, men den ligger der og har gjort det i årevis.

Webtv:
tv2norge.png
tv2norge.png (510.3 KiB) Vist 7334 gange
Ifølge et indlæg på recordere fra dengang, ville Yousee gerne have beholdt kanalen, men en strid med TV 2 Norge spændte ben for det.
Senest rettet af perstærk 13 jul 2024, 18:09, rettet i alt 2 gange.
Det er vist også så vidt vides en kanal, som de fleste jo er, som smadrer alt hvad der sendes med afbrydelser flere gange i timen, det ville gøre den for mit vedkommende totalt ligegyldig, Har fået mere end nok af hakkemad TV, det kommer aldrig mere tilbage her.
JornH skrev: 07 okt 2024, 04:28 Feks. TV 2 Sport og Sport X og Max er i 720 også, ved ikke om de har været det længe…
TV 2-kanalerne er kun 720p og har altid været det uanset om kanalerne distribuerede hos Norlys, YouSee eller andre.

TV3-kanalernes HD-version har dog altid været udsendt i 1080i25.