Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Tak for jeres input... Siden I er typerne der gerne bruger jeres tid på at åbne forumtråde om noget der ikke interesserer jer, for derefter at belære dem der interesserer sig for det, så tager vi andre nok ikke jeres holdning til værdifuld tidsforbrug så tungt

Topic: Meget spændende om vi bliver mødt med sort skærm eller hvad der sker nu. Selvom kvaliteten har været uacceptabel og at der helt sikkert har været problemer med produktionerne, så er det jo også et powermove fra Viasat. De har mistet noget kontrol som de gerne vil have tilbage.
Først og fremmest.....hold nu op. Det er det samme som at sige at hvem gider at glo på nogle som render rundt og skyder hinanden i en eller anden sige. Lad nu bare folk se hvad de vil se (rant over).

Anyway... vildt nok at vi alligevel nu er nået dertil. Men må sige at der hvor korthuset væltede for mig var da jeg så Nordicbet liga i bedre kvalitet end Superligaen. Jeg formoder Viaplay selv har produceret Nordic Bet? Ellers giver det i hvert fald ikke meget mening...
Ja bold er bare en undskyldning, det vigtigste er at man kan smadre hinanden, skabe uro og hærværk.
Beckham skrev: 16 sep 2024, 21:08 Er jeg den eneste som synes at kvaliteten på superliga kampene er blevet endnu ringere efter det nye setup her efter sommerferien? Lidt usikker på om jeg synes det er lige ringe på alle kanaler. Men hvor jeg ikke var imponeret før sommerferien, så er det bestemt ikke blevet bedre med deres produktionsselsskab...tværtimod.
Det er en oplagt mulighed for at starte en problematik om hvorfor Norlys,Allente ect. kun streamer med 720P med en fod ind i 2025 og Yousee godt kan streame med 1080P når de nu tilfældigt ejer nettet...... !:( Jeg kan/kan ikke forstille mig de har kappet båndbredde til konkurrenterne til 720P eller sat båndlejen så højt for 1080P/fuldHD at det ikke er rentabelt så Yousee defacto er de eneste som kan tilbyde fuldHD tv streaming.