Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af koden
Ved ikke om det bare er mig.
men sammenligner jeg med mine andre streamingtjensester, så halter drtv noget efter.

Åbner jeg appen har jeg mega ikoner og kan jo kun se få ting på skærmen. (forbehold for at dete r mig der ikek ved at man kan zoome ud :-)

Når jeg spoler i en udsendelse så kan jeg kun se antal min og sek. jeg spoler frem og der er ikke et billede på.

Begge dele som jo fungerer fint i netflix og de andre tjenester.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Der skrives intet om hvilket udstyr der bruges. bruger Android TVOS, og der er ikke problemer med hverken forside, Live TV eller andet, det ser ud som det gør på PCen, der er heller ikke problemer med at gå frem eller tilbage i udsendelser i spring på Ca 10 sekunder.

Du kan ligge et screenshot op, så der kan ses det du skriver om
Senest rettet af Radiomanden 16 okt 2024, 16:58, rettet i alt 1 gang.
Af JornH
Ved ikke om det kun er hos dig, her ser det normalt ud…
Brugeravatar
Af Radiomanden
Ja som skrevet der jeg heller ikke noget mærkeligt ved det hverken på den en eller den anden enhed. Kun på telefonen er det anderledes, da det jo der er tilpasset mobil.

Har lige set at det er et Android TV du har, så det burde se ud som det gør på mit Android TVOS.
Af JornH
Jeg så lige noget om skiløb, det hele ser helt alm. ud, jeg skal ikke logge ind…
Brugeravatar
Af Radiomanden
Der skal kun logges ind når man skal se fra Arkiv. Som jeg læser det som Koden skriver, så ser det forkert ud når App'en åbnes. Ved ikke hvilken OS version er er på hans TV, men det er helt som det skal være både på Version 10, (Shield), Version 12 (Nokia 8000), og på Google TV (version 14). det er helt ens på dem alle. Som det også er på App'en på Chromebook og for den sags skyld på Web TV www.dr.dk/drtv/
Af koden
Jeg er altid logget ind.
Ja jeg kan springe med 10 sek. når jeg spoler.
Men gør jeg det samme på netflix har jeg små billeder der viser hvor jeg er og jeg kan så klikke på det sted jeg ønsker at fortsætte.
Men ok.... på det punkt er de nok bare bagud og jeg stiller for store forventninger :-)

Her er billeder fra DRTV forside og når jeg er inde på en kategori.

Jeg er jo ikke svagtseende så hvis muligt ville jeg gerne have mindre og se mere :-)
Det ser normalt nok ud. Sådan ser DRTV appen også ud på andre Android / Google TV enheder.

Men ja, appen er ikke god, med mange fejl og skarpe kanter. Det er en universal-app, altså overordnet samme app, der kører på tværs af TV-platforme. Med andre ord: App-udvikling efter laveste fællesnævner.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Ja den er som den hele tiden har været, den ser også sådan ud på HBBTV.
Af kimklarup
Et eller andet er der nu ændret på, jeg har fundet ud af at jeg kan streame eksv. engelske serier via app på mit samsung. Tidliggerer skrev den at de ikke havde tilladelse til at vise det men jeg skulle logge på med tlf eller pad.
Det er ikke alt man kan finde og streame, noget som går som serie pt. kan ikke findes(eks. karen pierier og andre) via søg eller andet sted uanset om man er logget ind eller ej.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Der er indhold der er DRM beskyttet, det kan ikke vises på TVet, (HBBTV) men bruges der en extern afspiller så vises det uden problemer. Vil dog tro at på et TV med Android TVOS og App dertil skulle der ikke være problemer.