Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej, ved ikke om det kun er mig der oplever dette. Er virkelig frustrerende. Er begyndt indenfor den seneste uge.
Når appen chrasher kan den ikke huske hvor langt den var kommer i afspilningen og starter derfor forfra.

En anden ting der også irriterer er at kort efter appen er startet opdaterer den skærmen flere gange (flasher) for at vise “SE VIDERE” linien.

Savner den gamle version der ikke havde disse problemer.
I det mindste bliver jeg ikke længere logget ud.

Både app. og Apple TV er opdateret til seneste version.
Er også begyndt at opleve det samme på min Apple TV 4K. Også irriterende med den nye besked om, at man skal acceptere cookies og dermed videregive ens oplysninger. Utroligt at statsinstitutionen DR også skal til at tracke en i hoved og røv og videregive data til tredjeparter. Finansierer vi ikke DR via skatten og finansloven?
Så crashede DR TV også på mit Apple tv 4K nyeste version.
Jeg kom sent hjem og ville lige se slutningen af Postnord Danmark rundt. Da der manglede 4,3 km af løbet crashede appen. Jeg startede den igen, og den startede lidt før crashet.
Bagefter slettede jeg den, genstartede Apple tv, installerede DR TV igen.

Jeg synes appen jævnligt skal geninstalleres, da den er meget ustabil. Det er længe siden den er crashed, men det sker jævnligt at jeg bliver logget ud, og skal logge ind igen. Det er også tit jeg skal acceptere cookies. Det er den eneste app, der opfører sig så dårligt,
Jeg har i sommerferien været på besøg hos svigermor og jeg har fået selvsyn for, hvor dårligt den kører hos hende på Apple TV HD ift. min Apple TV 4K. Måske det ikke relaterer sig til udgaven af boksen, men det virker i hvert fald til at svinge meget fra bruger til bruger.

DR burde nok overveje at droppe deres universal-app og igen lancere apps kodet specifikt til hver TV-platform. Samme vej er Facebook, Netflix og mange andre gået gennem årene. Universal-apps fører til mange problemer hos brugerne.
Hej. Endelig får vi DRTV "udskammet" i Per Fanefjord Laursen's indlæg om DRTV og de andre "Proff/Liberale" Streamingtjenester.

DR ER NETFLIX
- Jeg har haft samme holdning lige fra start vedr. deres "cookie leg med indstillingerne", der har været svære at få til at gå op.. Netop fordi DR gerne vil se sig selv som en "Ligeværdig" og prof spiller på markedet.

... Men det kan DR jo ikke, da de andre arbejder med "markedskræfterne" og derfor er interesseret i så meget Datahøstning som muligt.

..... Derfor er der så kludder med deres indstillinger, de skal jo hele tiden tage hensyn til "privatlivets fred"
- Det tror jeg ikke MAX OA. går så meget op i. De skulle jo nødig gå glip af noget data som konkurrenten besidder...
- Ingen LOg in her. Vi har betalt skat