Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af samadsen
Jeg har 3 vertikale striber på mit Lg oled og på Apple box 4. gen. emnet har tidligere været oppe på forummet. er der nogen der har et bud på fejlen. Dr. kan ikke hjæpe

V.H. samadsen
Underlig ting, især underlig at det er på 2 forskellige enheder som ikke her samme OS, går ud fra at det er sådan det forholder sig.?
Forekommer det på andre App's på enhederne eller på TV kanaler.? (For at prøve at udelukke at det kunne være forstyrrelser fra et sted).
Har det også været på ATV og TV.? Bruger Android har ikke problemet.
Af lunddal
Har samme problem, men sjovt nok er det ikke noget, jeg kan se altid. Eller også er det kun synligt i visse situationer.

Noget andet, når vi nu er ved DRTV, er der så andre, der har lagt mærke til, at de nyrestaurerede udgaver af Huset på Christianshavn har en meget dyb brummen?

Den er ikke konstant.
Har ikke bemærket brummen på den serie, men dybe toner hører jeg heller ikke så tydeligt længere. Sounsdbaren går heller ikke videre langt ned i frekvens.
Sål kan det næppe være andet end at det har med LG og ATV at gøre på en eller anden måde.
Af hopgreve
Hej...Jeg har også problemet på DR , det ses ved mørke baggrunde. Det har vel været der i ca 6 mdr efterhånden. Har ATV4k og Panasonic tv , min datter har samme problem hos hende også.
MVH
Har ikke lagt mærke til det, bruger Android.