Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Andre her der kan se NRK 2, er der nogle TV udbydere der har den?

EDIT: Nogle antenneforeninger i Nordjylland har den…
Senest rettet af JornH 23 dec 2024, 14:41, rettet i alt 1 gang.
De store udbydere har den ikke, Norlys, You See og Allente. Hvad er der så tilbage, der er vel kun de mindre lokale rundt om i landet.
Ja det var angående NRK2, Den udbyder lød umiddelbart interessant, da jeg ikke har nogen, men da der ikke er TV2 kanalerne, så er den ubrugelig, derudover er der også ganske totalt ubrugelige kanaler som intet er værd, TV2 kanaler kunne være der i stedet for.
Jeg har haft Moretv i lang tid for at se skiløb når det skiftes over på NRK 2 fra NRK, men noget gik galt under en strømafbrydelse så det ikke virkede mere at se NRK 2, så tænkte om der var andre muligheder for at få den kanal…
Det lyder underligt at en strømafbrydelse gør at App'en ikke længere virker.?
Jeg var lige her før idag inde på nrk.no, de undersøger om man bruger VPN, så at se det der er nok ikke muligt…

Det er ikke en App, men en boks jeg har og logind info skulle bruges, jeg ikke havde mere…
Moretv boksen har stået slukket i flere måneder da de ikke mere sender ski løb, som er på Viaplay, men da jeg tændte boksen fik jeg det til at virke igen, men spørgsmålet er om det kan ses andre steder?
Det med der ikke er gode kanaler der, er der God TV, som skal ses her op til Jul hehe. ;)

Jeg prøvede lige at finde appen på mit Nokia boks, men der mangler jeg også logind info…

Her efter Jul kommer Skak WM også på NRK 2 til tider, så det må ses, noget på 1’eren også…
Radiomanden skrev: 21 dec 2024, 19:58
GeekyDayDreamer skrev: 21 dec 2024, 19:36 MoreTV har den
https://moretv.dk/
Total mangel på de Danske TV2 kanaler. Region kanalerne har intet med TV2 at gøre.
Som jeg har sagt ser jeg ikke hovedkanalen TV 2, men alle Region kanaler kan ses, i modsætning til hos YS og Norlys feks. Hvis man hellere vil se Nordjyske nyheder end syd nyheder…