Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej, har et Panasonic 65” JZ1000 OLED med defekt panel. Har ikke være tændt i meget mere end 100 timer. Det nager mig at smide det ud men det er for dyrt at få lavet. Så håber nogen her kan bruge det til eventuelt reservedele. Det står i Skanderborg i original indpakning og kan sendes for aftagers regning. Vh
Vedhæftede filer
image.jpg
image.jpg (2.75 MiB) Vist 4498 gange
Hvis ikke der er ældre, så må det da stadig være under garanti, og derved har du da krav på at få de fixet eller få et nyt.
Det må være ret nyt når det kun har kørt i under 100 timer, det er jo ingen tid.
Der kommer kun dette når der klikkes på linket.
Information
Ingen indlæg eksisterer i dette emne inden for det valgte tidsinterval.
Mærkeligt fik logget ud, så kunne jeg godt komme ind i tråden, ja den er nogle måneder gammel.
Desværre ingen garanti mod små terrorister med kasteskyts men forsikringen dækkede heldigvis. Tv’et er cirka 2 år gammelt og været i stykker næsten ligeså længe. Har af et par omgang undersøgt, at få det lavet eller selv sælge som reservedele på eBay. Synes det er synd bare at smide ud hvis det kan skabe nytte andet steds.
Der er nok ikke andet for end at skrotte det.
Ja, han må siges at være aktiv!
Har lige skrevet et svar i en anden tråd, hvor der bliver gjort opmærksom på, at der er blevet indsendt et andet svar i mellemtiden, hvor min første tanke var, at det nok var "Radiomanden".
Da jeg fik tjekket, hvem det egentlig var, så viste det sig sørme, at jeg havde gættet korrekt, men oddsene var vel også på min side... :)

Der har tidligere været en herinde, der opkøber defekte TV, så måske han er interesseret, hvis du kan finde ham, ellers kan det være, han selv henvender sig, hvis han stadig gør i dét her i det nye år.
Godt nytår i øvrigt til jer, der læser dette... :)
Trådstarter har faktisk tidligere skrevet i den tråd, da jeg gjorde ham opmærksom på den.

Ligeledes herfra Godt Nytår.