20 feb 2025, 09:30
#366589
Hej alle,
Vi benytter Norlys streaming TV app gennem AppleTV 4K med OS 18.3.
Det fungerede faktisk OK - fremtil OS 18, hvor det gik helt galt og søgefunktion mv. holdt med at fungere. Jeg oprettede en sag hos dem og ca. 1 måneds tid senere fik Norlys styr på de funktioner.
DOG er der stadig et kæmpe problem når man skifter kanal. Her tager det henved 2-3 sek. førend den valgte kanal vises. Det var ikke et problem førhen, hvorfor at jeg vil høre om andre oplever det samme og om I har fundet en løsning?
Det er drønirriterende når man gerne bare vil skifte mellem kanalerne.
Bare FYI. har vi en række nyere LG OLED TV i huset, som alle benytter AppleTV 4K boksen til at se TV - og som har samme issue.
Jeg har forsøgt de alm. procedurer såsom at logge ud, slette app og har også nulstillet AppleTV boksen. Alle uden success.
Vi benytter Norlys streaming TV app gennem AppleTV 4K med OS 18.3.
Det fungerede faktisk OK - fremtil OS 18, hvor det gik helt galt og søgefunktion mv. holdt med at fungere. Jeg oprettede en sag hos dem og ca. 1 måneds tid senere fik Norlys styr på de funktioner.
DOG er der stadig et kæmpe problem når man skifter kanal. Her tager det henved 2-3 sek. førend den valgte kanal vises. Det var ikke et problem førhen, hvorfor at jeg vil høre om andre oplever det samme og om I har fundet en løsning?
Det er drønirriterende når man gerne bare vil skifte mellem kanalerne.
Bare FYI. har vi en række nyere LG OLED TV i huset, som alle benytter AppleTV 4K boksen til at se TV - og som har samme issue.
Jeg har forsøgt de alm. procedurer såsom at logge ud, slette app og har også nulstillet AppleTV boksen. Alle uden success.
