Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Som lovet, lige en afsluttende opfølgning:

Genstart af router (eller anden løsning som manuel usb opdatering) nåede ikke at blive aktuel. Igår da jeg kom hjem og startede tv’et, fik jeg på ny en pop-up meddelelse om opdatering - denne gang, ligesom den allerførste gang, med navn/nr. og MB størrelse på opdateringen.

For at tjekke, om det ville være samme procedure som beskrevet i den oprindelige post i starten af tråden, sagde jeg nej, for derefter at gå ind i indstillinger (dvs. support;software) og kigge. Dels viste den allerede her, uden at trykke og søge efter opdatering. at der er “vigtig opdatering” klar - og dels kom med søgning det helt oprindelige vindue også igen, med navn på opdatering og dets størrelse. Så, der sker ikke længere det her med at skulle søge, for derefter at få pop-up vindue uden navn og størrelse, som forsvinder når man trykker ja, men uden installationen/opdateringen går igang.

Kort sagt, all systems functional og virker som de altid har gjort/vist osv. :) Tid var og er med andre ord svaret, hvis man oplever lignende. Jeg fulgte desuden sideløbende et reddit fora, og samme dag var der en eksplosion af folk der nu også fik tilbudt/besked om opdatering 23.20.64 sammenlignet med dagene inden hvor jeg først skrev. Jeg tror dermed der har været en fejl i udrulningen, og at det indledningsvist har vist sig fejlagtigt på mit tv.

Either way, it’s solved (phew…hehe), and thanks everyone for inputs!!
Senest rettet af Tabula Rasa 02 apr 2025, 21:41, rettet i alt 3 gange.
disqus_Cr1DFvT0xq skrev: 02 apr 2025, 20:31 Det blev mahogni med tiden.....
Haha - ja! ;)

Og så ikke helt mahogni…har nemlig tre andre ‘problemer’, som jeg virkelig håber at få Flatpanels kyndige råd omkring - og forhåbentlig løsninger.
Men hører ikke til her (da de ikke relaterer sig til denne tråds konkrete forespørgsel) og får forhåbentlig skrevet og spurgt til det første af dem i morgen.

Tak igen!