Log ind med sociale netværk
12 apr 2025, 16:15
Jeg kan også se Prime nu, selvom det er lidt omstændigt at få det til at virke og kan caste til mit tv,
Jeg har ikke lige testet det på mit TV eller ATV boks, men gør det senere…
Jeg har ikke lige testet det på mit TV eller ATV boks, men gør det senere…
Panasonic OLED TX-48MZ800E, Apple TV, MoreTV, Norlys kunde med fuldpakke og Yousee kunde med Grundpakke.
12 apr 2025, 22:33
Virker også fint på mit TV. Bare mærkeligt ham jeg talte med hos Norlys sagde det ikke ville virke hos mig med kabel…
Panasonic OLED TX-48MZ800E, Apple TV, MoreTV, Norlys kunde med fuldpakke og Yousee kunde med Grundpakke.
13 apr 2025, 10:04
Han har tydeligt ikke vidst hvad han snakkede om. Kan aldrig se hvad kabel tv og en streaming tjeneste har med hinanden at gøre.
13 apr 2025, 10:32
Nej, han sagde hvis jeg skiftede til Play kunne jeg få det, men jeg kan ikke skifte til Play, teknisk umuligt her og for øvrigt vil jeg helst have kabel tv… men nok om det, alle med Storpakke kan få Prime gratis med.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto