Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej.
Som overskriften indikerer oplever jeg problemer med adgang til LG app store. Får følgende fejl meddelelse "der er ingen side at indlæse" P6.48.MZ
Har tjekket med en kammerat der også har et LG tv. Dog en anden model. Han får fejlkode 17.99.SZ.
Der er tilsyneladende også problemer med LG Account funktion.
Der er forsøgt følgende. Hard Reset af router, Strøm frakoblet i et par minutter. Det har ikke løst problemet.
Både mit og kammeratens software er opdateret til nyeste version. Der er heller ikke problemer med netværkskabel dog har uret opført sig mærkeligt og måtte indstilles manuelt. Min model er et C2 fra 2022
Andre der oplever lignende fejl?

Mvh Provinsen
Jeg har præcis samme problem - eneste forskel er at jeg afhentet og installeret ( forsøgte ) mit nye 77C4 i går - første fejl jeg mødte var ved godkendelse af vilkår og betingelser - der stod at der var serverfejl ( samt at nogle apps muligvis ikke virkede )
Jeg har efter installation adgang til browser delen, men kan slet ikke tilgå apps så aktuelt har jeg kun en kæmpe computerskærm.

Kontaktede Support her til morgen, de var ikke til meget hjælp de kunne bekræfte den "dårlige nyhed" der var serverfejl i de 4 skandinaviske lande - ( kan se der er problemer flere steder ) - de vidste ikke hvornår det ville virke igen "1 dag måske flere."

Bad vedkommende kontakte den tekniske afdeling for et estimat og vende retur ( er ikke sket endnu )

Jeg kan tilføje jeg får samme fejlkode P6.48.MZ og P6.50.ML
Jakob Falk skrev: 28 feb 2025, 08:41 Jeg har præcis samme problem - eneste forskel er at jeg afhentet og installeret ( forsøgte ) mit nye 77C4 i går - første fejl jeg mødte var ved godkendelse af vilkår og betingelser - der stod at der var serverfejl ( samt at nogle apps muligvis ikke virkede )
Jeg har efter installation adgang til browser delen, men kan slet ikke tilgå apps så aktuelt har jeg kun en kæmpe computerskærm.

Kontaktede Support her til morgen, de var ikke til meget hjælp de kunne bekræfte den "dårlige nyhed" der var serverfejl i de 4 skandinaviske lande - ( kan se der er problemer flere steder ) - de vidste ikke hvornår det ville virke igen "1 dag måske flere."

Bad vedkommende kontakte den tekniske afdeling for et estimat og vende retur ( er ikke sket endnu )

Tak for svar. Så tyder det på at LG i det mindste er OBS på problemet. Vi må håbe de får det løst hurtigst muligt. :)
LG bruger jo Web OS, det OS ligger på 2. pladsen efter Google TV.
Jakob Falk skrev: 28 feb 2025, 08:41 Jeg har præcis samme problem - eneste forskel er at jeg afhentet og installeret ( forsøgte ) mit nye 77C4 i går - første fejl jeg mødte var ved godkendelse af vilkår og betingelser - der stod at der var serverfejl ( samt at nogle apps muligvis ikke virkede )

Hej igen.
Det ser ud til at LG har løst problemerne. prøv evt at nulstille til fabriksindstillinger så kan du starte forfra med at oprette en LG account og derefter få adgang til dine ønskede apps,

Mvh Provinsen.