27 feb 2025, 22:17
#366853
Hej.
Som overskriften indikerer oplever jeg problemer med adgang til LG app store. Får følgende fejl meddelelse "der er ingen side at indlæse" P6.48.MZ
Har tjekket med en kammerat der også har et LG tv. Dog en anden model. Han får fejlkode 17.99.SZ.
Der er tilsyneladende også problemer med LG Account funktion.
Der er forsøgt følgende. Hard Reset af router, Strøm frakoblet i et par minutter. Det har ikke løst problemet.
Både mit og kammeratens software er opdateret til nyeste version. Der er heller ikke problemer med netværkskabel dog har uret opført sig mærkeligt og måtte indstilles manuelt. Min model er et C2 fra 2022
Andre der oplever lignende fejl?
Mvh Provinsen
Som overskriften indikerer oplever jeg problemer med adgang til LG app store. Får følgende fejl meddelelse "der er ingen side at indlæse" P6.48.MZ
Har tjekket med en kammerat der også har et LG tv. Dog en anden model. Han får fejlkode 17.99.SZ.
Der er tilsyneladende også problemer med LG Account funktion.
Der er forsøgt følgende. Hard Reset af router, Strøm frakoblet i et par minutter. Det har ikke løst problemet.
Både mit og kammeratens software er opdateret til nyeste version. Der er heller ikke problemer med netværkskabel dog har uret opført sig mærkeligt og måtte indstilles manuelt. Min model er et C2 fra 2022
Andre der oplever lignende fejl?
Mvh Provinsen
