Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af RigVader
Sælges til 11.000,- 20 dage gammelt D.D. Har
stadigt embalagen.

Acceptabel mængde banding i 5% grey slides (ses ikke i rigtig content) og den forventelige mændge grønt stik fra coatingen, når det betragtes fra stor nok vinkel.

Hvis du køber det, får du det til en god pris og jeg slipper for at returne det til Power! :D

Skal afhentes i Kastrup i løbet af ugen/weekenden.
Senest rettet af RigVader 06 jun 2025, 07:53, rettet i alt 1 gang.
Jeg tror jeg er en af de få mennesker der er følsom overfor den temporal dithering (detail enhancer) som er på alle WOLED paneler fra 2024 og frem, hvilket desværre resulterer i gener i øjnene og tendens til hovedpine. Man kan læse om det hvis man søger lidt på Google, men da det gælder alle WOLED fra både LG, Samsung, Panasonic og Philips, tror jeg på ingen måde det er et almindeligt problem for folk. Har ingen problemer med mit C8 og A1.

Super super super ØV da det er et virkeligt fedt TV og en forbedring i forhold til tidligere generationer, bl.a. håndtering af low bitrate content og det kommer bedre ud af sort.