Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bergsorensen
Jeg er på jagt efter en løsning ift sport (fodbold) streaming.

Ved norlys kan jeg sammensætte de kanaler jeg skal bruge, til en bedre pris end andre steder… - men hvordan er app og ikke mindst streaming kvaliteten?

Tak
Kasper
Brugeravatar
Af Radiomanden
Det er ikke det samme som DVB-C. Det er slet ikke på niveau med det når det kommer til sport.
Af PeterD
Norlys:

4 kanaler med sport for 279 kr om måneden, (3400 kr om året ) lyder vel fair nok i disse tider..

Tv3MAX, 3+, TV2Sport X, TV3 Sport.

Så er man sikret Superligaen og Premier League ( Amazon Prime er vel streaming og betaling for sig selv? ) og Champions League.

YouSee er meget dyrere (grundpakke 379 kr/md + blandt selv 10 250 kr/md =629 kr/ md) og vel ingen i Danmark der kan gøre det billigere med kabel tv end Norlys, som også opslugte Telia Tv...

Godt med noget konkurence til YouSee' priser og flot af Norlys..
Bare ærgeligt hvis man er i en grundejerforening/ejer/legerforening som syntes det er bøvlet at skifte væk
Af PeterD
sokken skrev: 06 jan 2025, 22:56 Nej man får ikke alle Premier league med de 4 kanaler.
Man skal også have See og de har ofte de store kampe
Du har ret.

Men forrykt at du skal have 5-6 forskellige kanaler i Danmark at se Premier League (!) mens du i England stort set kan nøjes med 3.
Sky, TNT og Amazon .

Udbyderne tjener for fedt på det i lille Danmark, men der må være et marked selvom vi kun er 6 millioner mennesker.
Ingen kvaler. Danskerne betaler.

Nuuday/(You)See havde et overskud på knap 1 mia. kroner på at sælge tv-pakker i 2023... :s

At TDC, som YouSee åbenbart hører hører under, så har et kæmpe underskud på mange flere milliarder, andetsteds i koncernen er hvad det er. Hvad der vindes på gyngerne, tabes på karrusellerne..

Alle disse navne, men samme koncern/ejerskab.
Brugeravatar
Af Radiomanden
TDC, You See og andre er alle under det der hedder Nuuday, TDC er den fælles infrastruktur afdeling, samt at tage sig af Erhvervskunder.
Af JornH
Norlys har også see i fuld pakken og fordelen ved Norlys er du får Viaplay Total med i Fuldpakken også, sammen med Max uden sport…
Af lunddal
Radiomanden skrev: 06 jan 2025, 23:59 TDC, You See og andre er alle under det der hedder Nuuday, TDC er den fælles infrastruktur afdeling, samt at tage sig af Erhvervskunder.
Hvis vi nu skal være pernitne, så er det TDC Net, der står for infrastruktur, og TDC Erhverv, der tager sig af erhvervskunder.

TDC Net er en separat virksomhed uden for Nuuday paraplyen.
Af Anders0403
Jeg kan varmt anbefale YouSee Play hvor du selv bestemmer hvilke kanaler du vil have til en fair pris. Streamingkvaliteten er god med 50 hz og man kan afmelde kanaler efter 1 måned.
Brugeravatar
Af Radiomanden
ja den måde er da den eneste rigtige at få leveret TV på, og det behøver ikke at være via streaming det leveres også på DVB-C og på Fiber.
Fra Kr 299,- måned. (Play 10).
Af Bodh
Hej Kasper,

Jeg har brugt Norlys til sport streaming et stykke tid, og jeg synes, at app’en er ret brugervenlig og stabil. Streamingkvaliteten er generelt god, både på mobil og tv, uden mange afbrydelser. Selvfølgelig kan det afhænge af din internetforbindelse, men hos mig har det fungeret fint. Prisen er også konkurrencedygtig, især hvis du kan sammensætte de kanaler, du vil have.

Håber det hjælper!
Mvh
Lars
Af orkin
Soccer Streams 100 er en hjemmeside, der tilbyder gratis livestream-links til nogle af de største og mest populære begivenheder på tværs af alle sportsgrene.
PS er kun med engelsk mvh orkin