Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Theiswi
Jeg overvejer at sælge mit 77 LG C1 til min onkel
Alt indmad, strømforsyning, board og panel blev udskiftet for 6 mdr siden, og LG gav mig 2 års garanti fra denne dato.

Det er et EVO-panel der sidder i nu.

Alt er 100% i orden.

Hvad er en fair pris for os begge?
Han har ikke den store forstand på fjernsyn og jeg er jo farvet af det er heeeeeelt perfekt og med evo-display osv 😎
Jeg vil mene 7000 kroner, er rimeligt for begge parter, set i lyset af at et C4 kan erhverves for godt 10000 kr. - 13000 kr., alt efter om det lykkes at hoppe på tilbuddet nu på torsdag hos POWER eller ej...

Nu du sælger dit TV, skal du så ud at købe noget andet? I tilfælde af et ja, hvilket?
Brugeravatar
Af hans123
Kan i blive enig om 6-7000 er det nok ok for jeg begge

Oled markedet her noget uforudsigeligt. Og tit er der mega gode tilbud som presser brugt priser meget ned.
Af Theiswi
Beckham Jeg forstår dig godt, det var også mit første forslag.
Jeg tilbyder ham det til 5.000 så der er lidt familie-rabat.
Men jeg kan så afsløre at forskellen mellem C1 og G4 ikke er alverden.
Bedre? Ja!
Markant bedre? Hmmm...!
Tak for svar mht. dit nye TV.
Jeg havde heller ikke forventet den store forskel i billedkvalitet, men ved krævende scener i HDR burde G4 nu vise sig fra sin bedste side, så forskellen skulle være til at få øje på.

Hvordan oplever du den umiddelbart beskedne større størrelse med springet fra 77" til 83"?