Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej,
Jeg oplever at få reklamer i appen på min spotify premium apk!:( Denne gang var det en reklame for en koncert, som man kunne købe billetter til igennem Spotify. Jeg har premium familie pakken og har jo betalt for at undgå reklamer.

Er der andre der oplever det, og kan man fjerne det?

Hvis man ikke kan, er Apple Music så reklamefri?
Senest rettet af Christinedunlap 30 aug 2025, 11:47, rettet i alt 1 gang.
Af steadi
Var det en koncert med en kunstner, som du lytter til? For mit bud er, at Spotify ikke anser det for reklame, men i stedet for et tilbud... Eller noget i den stil. Mener jeg har oplevet samme en enkelt gang.
Det er You See musik ligeledes.
Både Yousee Musik og Spotify anvender kompression, dermed tab af kvalitet. Iøvrigt kan Yousee kun anvendes hvis du har et mobilabonnement hos dem. Tidal har stort set det samme udvalg som Spotify men uden reklamer og med tabsfri lydcodec. Prisen er i øvrigt den samme som Spotify´s..... Der er også mulighed for at oprette en pakke med adgang til flere streams på samme tid. Just saying.

Mvh Provinsen.
YS musik = abonnement ja det skal man have, flere streams er muligt. Kvalitet udemærket som så mange andre musik streams, for at høre noget der er bedre, så skal man nok have gode ører, og ikke kun kunne høre til omkring 12 K Hz.
Radiomanden skrev: 01 aug 2025, 18:03 YS musik = abonnement ja det skal man have, flere streams er muligt. Kvalitet udemærket som så mange andre musik streams, for at høre noget der er bedre, så skal man nok have gode ører, og ikke kun kunne høre til omkring 12 K Hz.
@Radiomanden... Din forkærlighed for Yousee er efterhånden temmelig tydelig. Vil blot nævne i samme moment at jeg har indtil flere i min omgangskreds der har oplevet væsentlig forskel på kvaliteten af musik ved Yousee/spotify sammenlignet med Tidal. Når du anvender kompression ved digital musik er det 1 der sker at diskanten bliver mudret og halvslatten, så det argument med de gode ører holder ikke helt. Det har naturligvis en betydning men ikke den størrelses ramme som du antyder.

Mvh Provinsen
Kunne da godt skifte til anden udbyder af telefon, men de har ikke musik med, så skal der haves et musik abonnement, men så koster det mere end det der betales for nuværende for telefon + musik.
Bredbånd (fiber) haves også hos YS, der er ikke nogen besparelse hos anden udbyder. Har ikke brug for en Gigabit forbindelse.