Enig, ser det heller ikke som negativt med sidste års model. Jeg behøver ikke for alt i verdenen at have det nyeste af det nyeste.
Og eftersom mit nuværende LG OLED E6 har fået "burn-in" som ikke kan renses væk, så er behovet for nyt til stede.. Og jeg har derfor svært ved at vente på black friday tilbud.
Dog havde jeg set mit lidt lun på Philips i stedet for LG, men synes ikke at kunne finde nogle 77" i samme prisleje som LG C4.
G80 skrev: ↑19 aug 2025, 06:45
Hvis man kender TV markedet nogen lunde, er forskellene fra år til år fine forbedringer men ikke startpriserne værd i forhold til tilbudene på sidste års modeller.
Så rent økonomisk er det bedste hvis man har brug for et TV nu, købe sidste års modeller til en god pris eller vente hvis ens TV kan noget mere, til de nye modeller kommer ned på samme pris niveau.
Jeg tror vi vil se endnu lavere priser end sidste års modeller. Feks 77" C5 til under 10.000 kr, men tror også generelt alle OLED mærker, modeller og størrelser vil komme en nøk ned.
Der har vist været artikler om at bla. LG vil skrue op for panel produktionen og man derfor forventer billigere OLED.
Så jeg havde nok snuppet 77" C4 til 12.000 eller en anden model eller mærke hvis der er til samme pris eller billigere, hvis jeg var "træt" af mit nuværende TV eller vente til næste omgang af tilbud på de nyeste modeller som jeg ville holde øje med, men bliver jo nok først til Black friday og tiden derefter, hvis man kender mønsteret ret.