Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Rasmus Larsen skrev: 28 aug 2025, 09:57 Vi er begyndt at spille A Way Out herhjemme. Er klar over, at det er et gammelt spil, men det er sådan noget jeg savner fra de tidligere konsolgenerationer: Offline multiplayer.
Har du så også spillet It Takes Two og Spilt Fiction?
Det forlyder, at næste revision af PS5 Slim får nedgraderet lagerpladsen fra 1TB til 825GB.

Prisen forbliver sikkert uændret, hvilket jo er en prisstigning ift. lanceringen i 2020. En ærgerlig tendens med tanke på, at hardwaren er ved at være gammel og at kostpriser på SSD-lagerplads er faldende.

Rasmus Larsen skrev: 03 sep 2025, 06:54 Brothers: A Tale of Two Sons har vi spillet engang. Vil kigge nærmere på It Takes Two og Split Fiction. Tak for input.
It Takes Two og Split Fiction er en del mere gameplay-tunge end fx A Way Out. Men det synes jeg personligt selv er en positiv ting. Til gengæld er historien i It Takes Two så ret dum.

Et andet godt Co-op spil, er "Sackboy: A Big Adventure".
Super charmerende platformer.
Rasmus Larsen skrev: 05 sep 2025, 06:29 Det forlyder, at næste revision af PS5 Slim får nedgraderet lagerpladsen fra 1TB til 825GB.

Prisen forbliver sikkert uændret, hvilket jo er en prisstigning ift. lanceringen i 2020. En ærgerlig tendens med tanke på, at hardwaren er ved at være gammel og at kostpriser på SSD-lagerplads er faldende.

Ja det er surt. Desværre lader det til at elektronik bare bliver dyrere og dyrere for tiden.

Vi så det med Xbox Series X/S, Switch 1 og 2 og vi ser det med PC komponenter.
Af kabri
Jeg købte ps5 med disc ved lancering men jeg må jo erkende jeg ikke får købt spil eller film på disc, så jeg kunne have sparet på digital udgaven.

Ved godt at man kan få spil billigere på disc men så skal man jo betale fragt oveni eller flytte sit korpus med bil eller offentlig transport, det koster også.
Af Beckham
Jeg er så lige modsat. Jeg har nærmest udelukkende købt disc versioner. Nægter simpelthen at give 200-300 kr. mere for en digital version. Tør ikke tænke på hvordan priserne bliver den dag de udfaser drevet helt....
Brugeravatar
Af Naiera
Så går der ikke længe før et såkaldt "AAA"-spil koster en tusse.
  • 1
  • 227
  • 228
  • 229
  • 230
  • 231