Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JornH
Hej, er der mon nogen her der har More TV?

Hvordan mon man kan få en itu fjernbetjening til at virke igen? Har skiftet batterier men længe siden den virket, har brugt en anden men ingen virker nu…
Af JornH
Det skal lige siges jeg har en Mag425A boks…men en ret lille remote… jeg har spurgt dem om en ny, køber ikke i udlandet…
Af JornH
Man kan på en eller anden måde resette min remote, husker bare ikke hvordan, det virker ikke bare at holde start knappen nede…
Brugeravatar
Af Radiomanden
More TV har også en App, den er til de fleste OS.

Vores app virker på følgende platforme:
Android TV, Apple TV, Google TV, LG smart-TV, Samsung smart-TV, Android, iPad, iPhone, Roku.
https://moretv.dk/
Af JornH
Ja, men man skal købe en ekstra licens, nu har jeg skrevet til dem og venter og hører nok på mandag…
Af JornH
Jeg fik det til at virke sådan da med remoten til mit nye TV…efter jeg havde revet alle stik af boksen og genstartet den.
Af JornH
Jeg må skrive eller ringe til dem, de har ikke nogen af de gamle remoter, men den Henrik linker til til den nye boks,
Skulle kunne virke…
Af JornH
Det virkede kun kort tid, ville lige prøve igen, men ingen reaktion på boksen mere… ved ikke hvordan det virkede…
Af JornH
Det virker hvis jeg genstarter More TV boksen, så længe jeg ikke slukker den… mystisk…
Brugeravatar
Af KimKaos
Fra nettet - i tilfælde du ikke har læst det

"For en ny fjernbetjening til din MoreTV boks, skal du kontakte MoreTV kundeservice, da MoreTV leverer deres egen TV-boks og fjernbetjening til deres tjenester.

En standard Android TV boks fjernbetjening eller en smartphone-baseret IR-fjernbetjeningsapp vil ikke virke med MoreTV's boks, da de ikke er kompatible

Hvorfor en almindelig IR-fjernbetjening ikke virker:

MoreTV's boks er en dedikeret boks til deres internetbaserede TV-tjeneste, ikke en standard Android TV boks.

En smartphone med IR-sensor kan kun styre en Android TV-boks, hvis den er designet til at styre netop dén type boks. Derfor virker en generisk IR-app ikke med MoreTV's boks"

Så du har gjort alt det rigtige - Kun MoreTV kan hjælpe dig
Af JornH
Jeg har skrevet til dem, hvis du har læst her, men min boks er forældet og de har ikke en ny remote afden slags
Af JornH
Men min gl. remote til boksen er lidt mærkelig efter nogen tid stopper den med at virke og skal “parres” igen, men det virker bare ikke mere, jeg gør som jeg gjorde for år tilbage, men det virker som sagt ikke, jeg er sikker på jeg havde en anden remote jeg har købt der virkede… men nok om det jeg køber nok en licens og bruger en app…

Men jeg fik boksen for at kunne se NRK 2, men jeg ser ikke noget på den kanal mere…