Læs venligst retningslinjerne for brug af forummet her eller få hjælp til anvendelsen af forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Forummet har her til morgen tirsdag den 16. september været nede.

Det skyldes, at vi er i gang med at opgradere forummet til en nyere version. I den forbindelse ser forummet lige nu anderledes ud, men det normale design reetableres i løbet af dagen. I den forbindelse kommer der nye funktioner i forummet, bl.a. et notifikationscenter.

Vi opdaterer jer løbende i denne tråd.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Opdatering

Så skulle forummet igen se nogenlunde ud som det plejer.

Der er nu notifikationer, som kan tilgås øverst til højre eller i forummenuen ude til højre på desktop/tablet. Det blå tal angiver, hvor mange notifikationer I har, f.eks. nye svar i jeres tråde, beskeder, "tak" fra andre brugere osv.

Hvis I har orange tekst på links, så genstart jeres browser eller tøm cache. Det skyldes lokal cache i browseren.

Hvis I opdager fejl eller mangler, så sig endelig til. Vi sidder stadig og eksperimenterer med nogle tiltag, så vi er åbne for forbedringer eller udvidelse.
Af Beckham
kimklarup skrev: 16 sep 2025, 11:20 ikke helt opdateret, i har glemt at sørge for, at når man læser en tråd er det nyeste som står først.
Er det en setting? Her har det altid være det ældste indlæg som står øverst.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Det kan man selv indstille.
Af JornH
Jeg har rettet i settings da jeg fandt ud af det, men nye indlæg øverst syntes jeg ikke er godt…

Har fået rettet i min signature også…
Brugeravatar
Af Naiera
Beckham skrev: 16 sep 2025, 21:27 Er det en setting? Her har det altid være det ældste indlæg som står øverst.
Jeg tror det Kim mener er at når man går ind i en tråd med nye indlæg, så kommer man automatisk hen til de indlæg der er blevet skrevet siden man sidst besøgte tråden. Det virker tilsyneladende i nogle tråde men ikke i andre.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Ja sådan forstår jeg også Kims indlæg.

Forumtråde har det første indlæg øverst, men mht. nye indlæg siden man sidst besøgte tråden, så fungerede det før som Naiera nævner. Det er ikke standard i forummet, men noget vi opsatte for en del år siden. Jeg skal bare lige huske, hvordan vi lavede modifikationen...
Af JornH
Når jeg ikke er logget ind er nye indlæg sidst, men logger jeg ind er de nyeste øverst…
Af JornH
Før var alle nye indlæg vist sidst, men jeg ændrede i Settings igår…
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7