04 sep 2025, 07:55
830 kr pr. måned for TV pakke er også mange penge. Måske det kan gøres billigere hvis du finder ud af hvad du ikke kan undvære og hvad du kan undvære og sammensætte dit behov. Jeg formoder meget af det indhold til 830 kr pr måned kan undværes. Men er selvfølgelig ikke sikkert at det bliver billigere hvis du ikke kan undvære meget af det gak og gøjl
. Og hvis den TV pakke og viaplay er begyndt at give dig hovedpine, er det måske på tide at kigge andre muligheder end at bruge tid på at "presse" dem til dit ønske. At vælge noget andet kan også betragtes som at "presse" dem.
George1 skrev: ↑03 sep 2025, 15:43Hvis du ikke vidste det, så ved du det nu. Som en plan B så du har mulighed for ikke at være afhængig af viaplay, hvis den største årsag til valget af TV pakken og viaplay er pga UFC.G80 skrev: ↑03 sep 2025, 13:57 Jeg ved kun at på Apple TV findes UFC app. Men går ud fra den findes på andre platforme også. Har ingen erfaring med hverken abonnement, app kvalitet og hvilke muligheder den giver. Men vil gætte på at de gør det bedre end hvad viaplay kan tilbyde. Og det samme kan du prøve at søge i appbutikken efter andre officielle sports app med andre grene og også se hvad det koster.Giver kr 830 for stor pakke pr måned er ikke meget for at købe endnu mere, Nordlys chat oplyser stadig at UFC er med i Viaplay total hm
830 kr pr. måned for TV pakke er også mange penge. Måske det kan gøres billigere hvis du finder ud af hvad du ikke kan undvære og hvad du kan undvære og sammensætte dit behov. Jeg formoder meget af det indhold til 830 kr pr måned kan undværes. Men er selvfølgelig ikke sikkert at det bliver billigere hvis du ikke kan undvære meget af det gak og gøjl