21 sep 2025, 00:35
Skal jeg bare fortsætte denne tråd med fejl ved udpakning af nyt tv af elgigantens mand?
Eller skal jeg oprette en ny tråd?
Men det kom med 1 mand, som selv skulle pakke det ud for at sætte det på fod. Han vidste ikke helt hvordan han skulle gribe det an. Han startede med at åbne i toppen og tage tilbehør ud. Fint.
Men så flåede han hele den ene side af kassen op for at få den åbnet. Så ned på gulvet for at få fjernet det meste flamingo, så op på hovedet for at skrue ben på og så op på tv bordet og pille resten af beskyttelsen af. Så sagde han, spindelvæv. Den kan jeg godt tage med igen. Så var den revnet i højre side. Samme side som han havde flået op. Jeg aner ikke om det skete der.
Men han tog den med igen og efterlod alt pap, flamingo og tilbehør og jeg ville høre nærmere. Jeg hørte ikke noget i går fra elgianten og har skrevet en mail til dem med hvordan jeg oplevede det og så billeder af kassen flået op og ja billede af kassen, af hvordan det er vist at man skal gøre, samt folder som er med i kassen med quick start hvor det er vist at 2 mand skal løfte det øverste af kassen af og ligge tvet på et tæppe på et bordet for at skrue ben på og så hvordan man skal løfte det over på tv bordet. Det blev slet ikke gjort sådan prof. Utroligt at sende en mand ud som ikke kan finde ud af det.
Så nu venter jeg på nyt tv og håber de sender 2 mand for at gøre det ordentlig. Det er desværre ikke på lager mere, så enten skal jeg nok vente over 1 måned eller vel have pengene tilbage. Jeg må vel kontakte kundeservice på mandag, hvis de ikke kontakter mig inden.
Jeg har billeder af det som jeg kan smide op et sted, hvis interesse. Jeg nåede ikke at tænke inden han flåede den kasse op. Jeg tænkte bare at sådan gør man i hvert fald ikke. Utroligt hvad man skal opleve af ligegyldighed. Sådan tvivler jeg på han ville pakke tv ud til sig selv.