Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Tvfabat
Hej,

Søger lidt hjælp til hvilken LG model vi skal vælge som nyt TV til stue (primær TV).
Vi har LG C2 nu, som flyttes til andet rum - meget tilfredse med det indtil videre. Vi vil derfor have et LG igen, men hvilket skal vi vælge C5 eller G4, når de pt. kan købes til samme pris? Ca. 14.000
Af G80
havde slet ikke valgt nogen af dem. Pga C5 er stadig for dyrt. 65" C5 vil sandsynligvis kunne købes til under 8.000 kr indenfor de næste 6 måneder.
G4 er topmodel og er pebret pga det. (men til samme pris havde jeg valgt G4)

Jeg havde gået en størrelse op og set om jeg kunne finde 77" C4 til under 13.000 kr og hvis ikke, havde jeg valgt 77" B4 til 10.000 kr.
(en bruger der kalder sig supergris fra esbjerg, havde for nylig en sprit ny 77" C4 med folie på skærmen til salg til ca. 10.000 kr. måske stadig)

Og hvis 77" af en eller anden årsag er for stort, havde jeg valgt 65" B4 til 7.000 kr.
Eller hvis man kan klare sig mere med det nuværende TV, havde jeg ventet til de nye modeller C5 eller B5 eller et helt andet mærke faldet til et fornuftigt niveau indenfor de næste 6 måneders tid. dvs ca. 8.000 kr for et 65" eller ca. 10.000 kr for 77".
Af henrik.yde
Tvfabat skrev: 29 sep 2025, 14:26 Hej,

Søger lidt hjælp til hvilken LG model vi skal vælge som nyt TV til stue (primær TV).
Vi har LG C2 nu, som flyttes til andet rum - meget tilfredse med det indtil videre. Vi vil derfor have et LG igen, men hvilket skal vi vælge C5 eller G4, når de pt. kan købes til samme pris? Ca. 14.000
Jeg ville klart vælge G4, da det har den bedste billedkvalitet af de 2 du nævner + der medfølger originalt vægbeslag + der er 5 års garanti på panelet. Så når priserne er de samme, så må det blive G4, som du iøvrigt kan læse en test af her:
https://www.flatpanels.dk/test.php?suba ... 1727257802
Men hold godt øje med priserne, som jeg tror vil falde hen over de næste måneder, og ikke mindst til Black Friday.
Af G80
Ja ligesom man snakker om det, er der nu afsløret lidt tilbud i dag.
Bl.a. kan 65” g5 fås til 14.000kr og 65” c5 til 11.000kr. Så allerede nu er der bedre tilbud end hvad du lagde op til.
Kig i tilbudsjagten her på flatpanels.
Det vil sandsynligvis blive endnu billigere i det nye år.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Beckham skrev: 01 okt 2025, 19:21 Er det åbningstilbud hos Power? Kan ikke se det på Pricerunner..
Der er som de har bekendtgjort, landsdækkende tilbud i anledning af åbning af ny butik i Skive, gældende fra 3/10
Af G80
hvis man scroller lidt ned står der landsdækkende, alle power butikker og Online.
https://www.power.dk/kampagne/aktuelt/? ... YwJGwwJGgw

og her er LG TV tilbud
https://avis.power.dk/22e85ce749c78ac92 ... I3&page=18

skuffende markedsføring. De gav mig indtrykket af at skives tilbud var landsdækkende. de skrev bl.a at Man ikke behøver at tage til skive for at få fat på de gode tilbud bla bla bla.....det synes jeg godt de kunne gøre bedre, men ok ingen skade.
Var jeg den eneste der fik den opfattelse, når man læser deres annonce materiale?

Så desværre man skal en tur forbi skive for at få de nye LG OLED til de priser.
Senest rettet af G80 03 okt 2025, 07:37, rettet i alt 2 gange.