Kan man kun få "vores" Britbox ved at se det igennem TV2 Play eller sådan noget? Uanset hvad jeg gør, så bliver jeg sendt til den amerikanske udgave af streaming-tjenesten, hvor jeg altså ikke kan se den serie, som jeg gerne vil se (Six Four, med Kevin McKidd).
Jeg kører ikke nogen VPN og har gjort hvad jeg kan for også at fjerne diverse DNS-ting. Jeg kører normalt CloudFlare, men selv uden den kommer jeg stadig til amerikansk Britbox
Senest rettet af Naiera 30 sep 2025, 15:35, rettet i alt 1 gang.
Image: Sony VPL-XW5000ES | Lissau TrueColor 108" | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic DP-UB9000 | Apple TV 4K Sound: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.