Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Tabula Rasa skrev: 02 okt 2025, 10:24
Rasmus Larsen skrev: 02 okt 2025, 10:20 Minority Report kommer på UHD Blu-ray, så det er sandsynligt, at den også snart dukker op på VOD. Den udgives af Paramount, som også lige har sendt Catch Me If You Can ud i 4K.

Flere Spielberg-film kommer i 4K inkl. 'Minority Report'
Så det godt. Ved eller tænker du, at man kan forvente det samme med Munchen? Eller er det et andet produktionsselskab, hvor samme ikke kan forventes?
Det er vist Paramount og Universal, der fælles distribuerer Munich. Den blev optaget på 35mm film.

Jeg tror mulighederne er gode for det.
Af Tabula Rasa
Rasmus Larsen skrev: 02 okt 2025, 10:29
Tabula Rasa skrev: 02 okt 2025, 10:24
Rasmus Larsen skrev: 02 okt 2025, 10:20 Minority Report kommer på UHD Blu-ray, så det er sandsynligt, at den også snart dukker op på VOD. Den udgives af Paramount, som også lige har sendt Catch Me If You Can ud i 4K.

Flere Spielberg-film kommer i 4K inkl. 'Minority Report'
Så det godt. Ved eller tænker du, at man kan forvente det samme med Munchen? Eller er det et andet produktionsselskab, hvor samme ikke kan forventes?
Det er vist Paramount og Universal, der fælles distribuerer Munich. Den blev optaget på 35mm film.

Jeg tror mulighederne er gode for det.
Fedt! Lang tid siden jeg har set, men husker som en god intens thriller/drama. Missede den desværre på tilbud for nylig fordi den ikke var i 4k…hehe..
Af Pelle
Minority Report er i 4K på SkyShowtime, jeg har set den og den er 100%… ikke i 4K. Den må være opskaleret fra en HD-udgave, så ikke særlig godt ud. Glæder mig til at se den nye udgave. Filmen er i forvejen lidt speciel visuelt, meget udvasket og grå, så spændt på hvordan den kommer til at se ud
Brugeravatar
Af elcom
Der er droppet en del 49,-kr tilbud på 4K film i dag, bl.a.:

Topgun Maverick
Mickey 17
Sinners
Poor Things
Anora
Alien Romulus
The Monkey
Final Destination: Bloodlines
Pulp Fiction