Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Har lige skrevet til TCL’s egen support og har fået nedenstående svar:
, the warranty for TCL TV products is only valid in the country of original purchase. This means that warranty coverage cannot be transferred or honored internationally, including in Denmark.

Så der er en DOA risiko og et behov for en udvidet elektronik forsikring via ens indboforsikring, som jeg ser det.

Får prisen til at bliver 21.537DKK med fragt, med de 10% rabat og cash-back.

Så må man jo vurdere om det er risikoen værd at spare godt 11.400kr. ift. Elgigantens danske tilbudspris
Hej Kosire,

Du har desværre ret man kan desværre ikke umiddelbart får de 300EUR i cash-back, hvis ikke man bor i Frankrig. Dog kan man registrere sit køb frem til d. 19.10.2025, bare købet er foretaget senest d. 28.09.2025.

Hvis man antager at de kan skaffe tv’et og man kan få samme fragtpris som du fik forhandlet, så må det blive 2.890 -10% =2.601EUR + fragt 435 = 3.036EUR svarende til 22.770DKK
Har også kigget på dette tilbud og været fristet. Er det fordi Elgiganten har monopol at prisen er så høj? En skam prisen ikke er ligeså langt nede i Tyskland, så kunne man selv hente det
Jeg er kommet frem til at jeg afventer black friday og ser hvad der kommer af tilbud, når nu de 300EUR i cash-back kun gælder kunder bosidende i Frankrig.

Enig Jens, det virker til at der mangler noget konkurrence på TCL...
westahn skrev: 26 sep 2025, 10:01 Jeg er kommet frem til at jeg afventer black friday og ser hvad der kommer af tilbud, når nu de 300EUR i cash-back kun gælder kunder bosidende i Frankrig.

Enig Jens, det virker til at der mangler noget konkurrence på TCL...
Lad os køre fælles front og skrive herinde hvis vi finder det på bud 8-)