12 okt 2025, 13:41
Skal have købt mig et nyt TV til et nyt hus. Tænker det skal være noget 75". Pt. skal jeg tage stilling til hvor stort et "indhak" der skal laves bag tv'et. Således jeg kan hænge tv'et helt op af væggen.
Syntes der er noget tiltalende ved the frame.. Men deres 2025 udgave er pebret. Så skulle det være 2024 udgaven. Men syntes ikke det får så meget ros for billed kvaliteten?
Hvad skal det ellers være? (Hvis man også gerne vil have et rimeligt billede til primært film) Nu da jeg har mulighed for at lave et indhak bag tv til placering af eventuel kontroller boks - syntes jeg det skal udnyttes så TV hænger så langt ind mod væg som muligt.
Ville allerhelst maks bruge en 10.000kr hvis muligt...
Derudover tænker jeg at det skal være et 75"
Syntes der er noget tiltalende ved the frame.. Men deres 2025 udgave er pebret. Så skulle det være 2024 udgaven. Men syntes ikke det får så meget ros for billed kvaliteten?
Hvad skal det ellers være? (Hvis man også gerne vil have et rimeligt billede til primært film) Nu da jeg har mulighed for at lave et indhak bag tv til placering af eventuel kontroller boks - syntes jeg det skal udnyttes så TV hænger så langt ind mod væg som muligt.
Ville allerhelst maks bruge en 10.000kr hvis muligt...
Derudover tænker jeg at det skal være et 75"
Senest rettet af rskadk 12 okt 2025, 23:42, rettet i alt 2 gange.