06 okt 2025, 10:23
Log ind med sociale netværk
06 okt 2025, 10:47
Det er et totalt ripoff
Det er sgu pissegroft og dertil kommer at det er fantasiløst at Samsung ikke evner at udforme deres eget designudtryk - Samsung har stjålet fra både Beovision 10 og Contour - Håber at B&O river dem et nyt hul på bagsiden
Det er sgu pissegroft og dertil kommer at det er fantasiløst at Samsung ikke evner at udforme deres eget designudtryk - Samsung har stjålet fra både Beovision 10 og Contour - Håber at B&O river dem et nyt hul på bagsiden
06 okt 2025, 12:53
Der er jo ingen tvivl om hvor en tidligere B&O forhandler har fået ideen fra. Men at den er så unik den ide, har jeg måske svært ved at se. Jeg tror jo ikke der er nogen der er i tvivl om hvorvidt en Canvas er fra B&O eller ej. Lad os se hvordan det ender.
06 okt 2025, 20:54
Enig - det er totalt rip-off.
Men man kan jo ikke forvente andet af Laust….som altid har lukreret på B&O/B&O’s produkter og udvikling.
Men man kan jo ikke forvente andet af Laust….som altid har lukreret på B&O/B&O’s produkter og udvikling.
07 okt 2025, 09:15
Som jeg skriver et andet sted Laust er en fantasiløs tyveknægt på samme måde som den berygtede Christian Bitz - han blev idømt en millionerstatning for designtyveri og plagiat og det samme bør ske for Laust
17 okt 2025, 20:24
Nej det er ikke et 65" på billedet. Det kommer der senere når jeg har fundet ud af hvilken model det skal erstattes med.
Godt set forøvrigt...
Godt set forøvrigt...
i En verden hvor du kan være alt. Så var rar...
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto