Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Helt rigtigt, Men der blev startet med at skrive: Nu da jeg har mulighed for at lave et indhak bag tv til placering af eventuel kontroller boks.
Det er jo ikke lige det men ville gøre med boksen Til et The Frame TV, eller andet udstyr bagved.
Jeg har ikke testet hvad der sker, hvis Samsung-boksen lukkes inde, men det kan være adskillige hundrede Watt sådan en boks brænder af (ved afvikling af HDR), så den kunne nok godt gå hen og få problemer. Min PS5 lukker i hvert fald ned, hvis jeg ikke få åbnet lågerne i det skab den står i.
Hej! Hvis du gerne vil have TV'et tæt på væggen og udnytte indhak til kontrolboks, så kig evt. på LG's "Gallery Series" OLED-modeller – de har også eksterne bokse og er kendt for flot billedkvalitet. Alternativt har Samsung QN85 eller QN90 gode billeder for prisen, og deres "Slim One Connect" boks kan gøre installationen nem. The Frame er flot design, men billedet er kun "okay" til film, især sammenlignet med de to andre nævnte. Hold øje med tilbud – 75" til 10.000kr kan lade sig gøre på udsalg!