Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#372077
Ja der er en del der kan gøres fra support med hensyn til forbindelsen og selve Router/Modem.
Af JornH
#372078
Lyden er mere eller mindre tilbage… Ved ikke hvorfor de har butikker Norlys de ved slet ikke nogen stadigvæk har fastnet… kan kun sælge eller hjælpe med mobiler, mobilerne jeg ikke har ved Norlys…
#372079
Fastnet vil jo ikke undgå sådan lige, det vil jo fortsætte på Fiber og Coax, det må en udbyder da vide.
Er der problemer med en IP telefon, så er det relateret til Router/Modem, det kan en butik ikke gøre noget ved, det er teknisk support.
#372104
Hej! Jeg har oplevet noget lignende før. Det hjalp for mig at tage strømmen fra både tv’et og kabelboksen i et par minutter og derefter tænde dem igen. Prøv evt. også at tjekke om lydindstillingerne på tv’et er sat korrekt til kabelindgangen. Håber det hjælper!
#372105
Der skulle ikke være noget at indstille på lyden, det er enten Stereo eller Multikanal, TV modtager fint begge uden nogen indstilling.
Af JornH
#372106
Tak for hjælpen, men uden jeg har gjort noget er lyden tilbage…
Af JornH
#372107
Der er forøvrigt noget at rette i lyden, indstillingerne når man har en sound bar…
#372108
Ja med externt udstyr er der indstillinger der skal tilrettes det den tilsluttede enhed understøtter.