Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mwinnes
Jeg er ved at krybe til korset og indkøbe en streamingtjeneste med TV boks. Jeg tænder lidt på det gammeldags flow-tv feel, hvor man ikke skal hoppe rundt mellem apps og søge i de forsekllige udbyderes kataloger, men istedet har en brugerfrlade hvorfra man kan tilgå kanaler fra de forskellige udbydere.

Men nu kommer så den vanskelige del... hvilken skal man vælge. Følgende parametre er væsentlige for mig:

Billedkvalitet
Betjening/Layout af user interface
Kvalitet af hardware

Så mit spørgsmål er nu... i forhold til ovenstående parametre... hvad skal man så vælge... Waoo eller Yousee???

tak for all input, som kommer....
Udbydere har en App hvor alle de kanaler som udbyder er på, men når det kommer til Streamingtjenesterne som Netflix MAX, Disney +, og andre så ligger de ikke nødvendig vis i forbindelse med TV kanalerne, men som en seperat App. Det er ligeledes forskelligt hvad de enkelte udbydere har af de tjenester. Der er Apps til udbyderne på IOS enheder og på Android/Google TV, hvorpå der jo også kan Downloades diverse Streamingtjenester. Bitraten kan variere, da ikke alle kanaler nødvendigvis streames med samme Bitrate.
Du må ind på de enkelte udbyderes sider og se hvad de tilbyder udover TV kanaler, dem er der ikke meget forskel på, alle har stort set de samme.