Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Af menace_dk
Skal havde en spundbar og sub (skal også havde nyt tv men det er en anden historie)

Men kan ikke rigtigt finde ud af det om det skal det være en en beam gen 2 eller arc?

Sub bliver en sub 4

Den skal spille min stue på ca 20 m2
Indput er mit Google TV er køre div streaming services og en Raspberry pi der leverer blu-ray film til mig via Kodi

Ved ikke hvor meget information jeg ellers skal skrive for at I kan hjælpe mig
Brugeravatar
Af disqus_Cr1DFvT0xq
Det er dit temperament og penge pung der afgør det. Der er egentlig ikke så meget at sige til det end at ARC er det bedre og det dyrere.
Hvis du har besluttet dig for at ville have en af dem er det egentlig ret nemt for dig at bestille dem begge og pakke dem pænt ud uden at ødelægge emballage. Og prøve dem og beholde den du synes passer til dit behov og sende den anden retur med begrundelse om at den ikke lever op til dine forventninger. Synes ikke det giver mening at bruge alle mulige meninger om det. Med mindre du har specifikke spørgsmål.
Af P.With
Ville gå efter Arc Ultra og så vente lidt med en Sub til der penge på kontoen igen.
Arc Ultra har en indbygget Sub så den klare sig rigtig fornuftig og levere fin bas (Dog ikke i nærheden af en Sub 4)

Beam Gen2 og Arc er efterhånden nogle gamle modeller, de super fine men du får altså et langt bedre lydbillede med Ultra.