Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Sofia
På min iPad har jeg DR app'en hvor jeg har TV-guide, så jeg hurtigt kan tilgå tidligere udsendelser. På Apple TV (2022) har jeg ikke TV-guide. Hvorfor der? Kan jeg få det?
Af JornH
Ser ikke ud til de 2 apps er ens, man kan/skal finde programmer på en anden måde med ATV…
Brugeravatar
Af Radiomanden
Find udsendelserne på din Tablet, lig dem i Min liste, så er de til at finde på den.
Af JornH
Jeg bruger DR appen direkte på mit TV, virker godt nok men der er ingen tv guide, ser ud til det kun er på iPaden…

Jeg har prøvet at spørge i Apple TV tråden, om nogen der ved det, ser deri…
Brugeravatar
Af Radiomanden
Der er ingen TV Guide på DRTV Google TV App'en, Har den heller ikke på den der er på mit ældre Panasonic som bruger My Home Screen. Den er magen til den på Google TV. Der er TV guide på App'en til min Chromebook.
Af Sofia
Nå ja, jeg kan jo også bare bruge iPad og så caste til TV’ets indbyggede chromecast. Jeg synes nu nok, at det er en signifikant fejl ved Apple TV! Tak for svar!
Brugeravatar
Af Radiomanden
Det er der som skrevet heller ikke til andre platforme, udover Tablets/Telefoner og PC. Udsendelse kan som tidligere skrevet gemmes på Min Side.
Af JornH
Jeg ser tennis i fuldskærm på min iPad ser ret godt ud, men ser også andet tennis samme tid på TVet.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Det har ikke noget med tråden at gøre.
Af Bodh
Hej! På Apple TV er DR’s tv-guide desværre ikke integreret som i iPad-appen. Apple TV-versionen af DR-appen fokuserer mest på live-tv og on-demand, men tilbyder ikke en fuld TV-guide. Du kan prøve tredjepartsapps som TV Time eller en Smart TV-guide-app, hvis din enhed understøtter det. Alternativt kan du bruge DR's hjemmeside eller iPad til hurtigt at tjekke TV-guiden. Håber det hjælper!
Af Bodh
På Apple TV er DR’s tv-guide desværre ikke integreret som i iPad-appen. Apple TV-versionen af DR-appen fokuserer mest på live-tv og on-demand, men tilbyder ikke en fuld TV-guide. Du kan prøve tredjepartsapps som TV Time eller en Smart TV-guide-app, hvis din enhed understøtter det. Alternativt kan du bruge DR's hjemmeside eller iPad til hurtigt at tjekke TV-guiden.