14 aug 2025, 22:24
Jeg har langt om længe solgt mine Beolab 17, da de efterhånden drillede for meget. Jeg prøvede et WISA-setup, men med alt tilbehør løb prisen bare op. Lyden var ellers god, så lidt ærgerligt er det jo.
Nu leder jeg efter en erstatning til mit LG OLED G2, primært til TV, film og spil (musik er ikke i fokus).
Stuen er ret stor, men jeg skal tage hensyn til naboer – og jeg er ikke den store audiofil, så næsten alt vil være et løft fra TV’ets indbyggede lyd.
Jeg er ikke kræsen med specifikationer, men det må gerne se pænt ud. En subwoofer kan overvejes, men ellers har jeg ikke behov for et større setup.
Budgettet er ca. 10.000 kr., og jeg kan se, at man kan få en del brugt for de penge – også med subwoofer.
Eksempelvis:
Beosound Stage
Sonos Arc Ultra + Sub Gen 4
Sennheiser Ambeo Plus + Sub
Sennheiser Ambeo Max
Alle ligger til nogenlunde samme pris på DBA.
Hvad vil I anbefale? Og er der andet, jeg bør overveje?
På forhånd tak!
Nu leder jeg efter en erstatning til mit LG OLED G2, primært til TV, film og spil (musik er ikke i fokus).
Stuen er ret stor, men jeg skal tage hensyn til naboer – og jeg er ikke den store audiofil, så næsten alt vil være et løft fra TV’ets indbyggede lyd.
Jeg er ikke kræsen med specifikationer, men det må gerne se pænt ud. En subwoofer kan overvejes, men ellers har jeg ikke behov for et større setup.
Budgettet er ca. 10.000 kr., og jeg kan se, at man kan få en del brugt for de penge – også med subwoofer.
Eksempelvis:
Beosound Stage
Sonos Arc Ultra + Sub Gen 4
Sennheiser Ambeo Plus + Sub
Sennheiser Ambeo Max
Alle ligger til nogenlunde samme pris på DBA.
Hvad vil I anbefale? Og er der andet, jeg bør overveje?
På forhånd tak!