04 sep 2025, 06:30
.
Jeg skal bare bruge simpelt højtalersetup til at lytte musik via Apple TV boks -> Apple music app og en gang i mellem se en film/serie via Apple TV+. Så bluetooth og wifi skal jeg ikke bruge til noget da det køre kablet HDMI.
Jeg ville bare lige høre danske meninger om disse ELAC højtalere eller hvis nogen havde andre erfaringer med lignende aktive i 2.0 eller 2.1 setup. Gulv højtalere er også med i overvejelsen. Prisen er ikke så afgørende for det rette, men jeg vil gerne være lidt nærrig og finde noget godt nyt til "lav" pris.
Jeg prøver mig frem til det rette....
Naiera skrev: ↑02 sep 2025, 19:55Jeg ved det og alsidigheden. Men det er også plan B med wiim. Jeg har nedlagt et AV surround setup, disks og afspiller. Fordi jeg vel er blevet en slags minimalistG80 skrev: ↑02 sep 2025, 17:32WiiM-dimsen styres med Bluetooth og wi-fi, så den kan faktisk gemmes væk. Et væsentligt mere alsidigt valg end aktive højttalere.
Jeg havde det også i tankerne. Men jeg vil gerne lige håbe at jeg kan undvære en dims mere![]()
Jeg skal bare bruge simpelt højtalersetup til at lytte musik via Apple TV boks -> Apple music app og en gang i mellem se en film/serie via Apple TV+. Så bluetooth og wifi skal jeg ikke bruge til noget da det køre kablet HDMI.
Jeg ville bare lige høre danske meninger om disse ELAC højtalere eller hvis nogen havde andre erfaringer med lignende aktive i 2.0 eller 2.1 setup. Gulv højtalere er også med i overvejelsen. Prisen er ikke så afgørende for det rette, men jeg vil gerne være lidt nærrig og finde noget godt nyt til "lav" pris.
Jeg prøver mig frem til det rette....